About Me

saya sayangkan UMNO serta kerajaan yang ada

Tuesday, October 12, 2010

dato syed sobri pengkhianat!

adun kuala nerang iaitu dato' syed sobri sebenarnya adalah orang yang bertangungjawab menguburkan karier politik mahazir khalid di kedah. dia memainkan peranan penting di dalam menjatuhkan karier mahazir sehingga mahazir kalah bertanding semasa PRU12 di kedah bagi memudahkan dato' syed sobri menduduki kerusi MB ddi kedah. malangnya semasa PRU12 kedahtersungkur di tangan pembangkang kerana perpacahan dalaman yang teruk di dalam UMNO. populariti dato' syed sobri sememangnya di geruni oleh beberapa pemimpin tertinggi umno di kedah kerana "peramah" dan "berjiwa rakyat".

adakah ahli UMNO tahu sebenarnya dato' syed sobri bersekongkol dengan MB besar kedah (PAS) datuk azizan di dalam sesuatu urusan. baru2 ini di gemparkan gambar syed sobri duduk bersama datuk azizan dan beberapa lagi exco negeri kedah. ini membuktikan bahawa dato syed sobri sebenarnya pengkhianat parti UMNO di kedah.

dato syed sobri juga adalah dalang memburukkan kredibiliti naib ketua pemuda UMNO negeri kedah dengan tomahan yang buruk berlaka.jika benar syed sobri terlalu kuat di kuala nerang. saya mencabar dato syed sobri bertanding mengunakan tiket PAS semasa PRU13 kelak bagi membuktikan bahawa aura yang di miliki beliau sememangnya kuat di sana.

jangan jadi pengkhianat parti!!!

No comments:

Post a Comment