About Me

saya sayangkan UMNO serta kerajaan yang ada

Sunday, August 29, 2010

PAKATAN PAKAR PUTAR BELIT ISU SEMASA

PAKATAN RAKYAT di sifatkan sebagai pakar mengunakan pendekatan mengalihkan isu sebenar bagi menutup kelemahan parti itu dari terus fokus kepada isu yang perlu di perjelaskan.

penganalisis politik tempatan, prof datuk dr zainal kling berkata PR sentiasa mengunakan kaedah melemparkan tuduhan serta mengalihkan isu sebenar dan tidak hairanlah jika pemimpin PR tidak menjawab persoalan kepada isu sebenar. mereka akan sentiasa putar belitkan kepada isu lain dan akhirnya meletakkan kesalahan kepada kepimpinan BARISAN NASIONAL.

mereka sengaja memutar belitkan isu semasa untuk melindungi kelemahan2 mereka dari segi pentadbiran,hubungan antara parti (pas,pkr,dap) serta kepimpinan yang ada di dalam kepimpinan mereka(PR). tuduhan yang di lemparkan kepada BARISAN NASIONAL adalah suvival politik mereka bagi menjamin kekuatan parti khususnya mempengaruhi minda rakyat untuk terus memberi sokongan kepada mereka walaupun ianya terbukti salah.

tindakkan seumpama "menyapu keburukkan di bawah tikar" dengan melemparkan tuduhan kepada BARISAN NASIONAL sebenarnya dapat di hidu oleh rakyat di mana ada isu yang membabitkan pemimpinnya, PR akan memberikan kenyataan KLISE berulang ulang dan bukan isu sebenar yang hendak di ketahui umum.

inilah kepintaran yang di miliki oleh PAKATAN HARAM RAKYAT(pr) untuk memutar belitkan fakta serta mematahkan fakta yang benar semasa berhujah dengan kepimpinan barisan kerajaan bagi melindungi pemimpin2 PR yang terbukti salah yang akhirnya telah memakan diri seperti yang berlaku di selangor baru baru ini tentang kecurian pasir yang sungguh ekstrem yang di lakukan oleh PAKATAN JAHAT RAKYAT selangor.

oleh itu , selama lamanya kita akan melihat PR akan menyerang BARISAN NASIONAL membangkitkan isu lain dari isu hangat yang di hadapi mereka dan semestinya yang menjadi mangsa adalah kerajaan BARISAN NASIONAL.

No comments:

Post a Comment