About Me

saya sayangkan UMNO serta kerajaan yang ada

Sunday, August 29, 2010





pemuda UMNO bahagian masjid tanah melaka mengadakan majlis sambutan berbuka puasa bersama anak anak yatim dan juga orang miskin serta memberikan sedikit sumbangan kepada mereka. majlis di rasmikan oleh YB khairy jalaluddin(ketua pemuda UMNO malaysia).turut serta di majlis berkenaaan timb menteri KDN YB DATUK WIRA ABU SEMAN(parlimen masjid tanah) serta dua wakil dun di dalam bahagian iaitu YB datuk karim dan YB amirruddin.

ketua pemuda negeri melaka KARIM YAACOB mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang telah hadir ke majlis berkenaan kerana dapat bersama sama meraikan jamuan berbuka puasa serta sumbangan kepada anak anak yatim dan orang miskin di dalam bahagian masjid tanah..

tahniah semua pemuda UMNO khususnya di dalam melaka kerana membuat program seperti ini. kerana saya percaya. rakyat hanya mahu kebajikan mereka di jaga dengan baik. dan rakyat juga mahu pemimpin yang ada sekarang ini menjaga kepentingan seluruh orang melayu. insyaallah. UMNO akan terus bertahan untuk menentang anasir2 jahat yang di mainkan oleh segelintir pemimpin pembangkan di malaysia.

teruskan BERGERAK untuk membantu rakyat... hidup UMNO!!!

No comments:

Post a Comment