About Me

saya sayangkan UMNO serta kerajaan yang ada

Monday, April 5, 2010

HARAKAH DAILY pembohong!

Harakah suara rasmi parti jalangan PAS memperlihatkan belang kaki fitnah rasmi parti yang mengadai nama Allah . Inilah akhbar santapan minda juak PAS.

Bagaikan satu kepuasan buat banjingan PAS apabila dapat membuat fitnah, tidak akan lengkap hidup mereka jika tidak dapat membuat fitnah .

Petugas Harakah rela digajikan dengan wang hasil daripada fitnah untuk diberi makan kepada anak isteri. Mereka menghalalkan apa saja,demi mencapai matlamat,walaupun tahu ia adalah fitnah.

Harakah cukup terkenal dengan budaya nafi,baling batu sembunyi tangan,fitnah dan menyiarkan berita palsu. Kerja bohong dan memperbodohkan penyokong PAS adalah tugas hakiki buat suratkhabar ini.

Pisau menyarankan pihak KDN mengambil tindakan terhadap Harakah kerana menghasut dan menyiarkan berita palsu,menuduh kononnya Israel di Pejabat PM adalah satu tuduhan yang amat berat.

Laporan polis harus dibuat, dan siasatan harus dijalankan ,malah tindakan saman dan mengantung akhbar haprak ini patut dilaksanakan.

Menuduh Israel di Pejabat PM adalah satu usaha menanam doktrin dan menghasut kononnya PM bersekongkol bersama Israel.Tindakan ini sudah pasti akan membangkitkan ketidak tenteraman rakyat.

No comments:

Post a Comment